چهارشنبه ۲۹ فروردین ۰۳

ابعاد ورق تخته سه لایی


خرید تخته سه لا رنگی

بهترین انواع تخته چندلای رنگی موجود در بازار، تخته چندلای روسی است و مصرف کنندگان معمولا از محصولات روسی استفاده می کنند. معروف ترین برند وارداتی از روسیه به ایران، برند sveza است و از شهرت بالایی در سطح جهانی برخوردار است. با توجه به محبوبیت بالای محصولات برند sveza توسط مشتریان، برخی از برندگان این محصولات را با نام سوزا در کشور به فروش می‌رسانند و محصولاتی با کیفیت پایین تولید می‌کنند و یا با واردات تخته سه لا بی‌کیفیت به سودهای کلان می‌رسند. به همین دلیل تخته سه لا روسی رنگی باید از شرکت های معتبر و مجاز خریداری شود.

تنها شرکت مجاز به واردات محصولات برند Sveza به ایران، گروه بازرگانی مدحت وود است. این شرکت با سالها تجربه در زمینه واردات تیرآهن چوبی و چوب بازی موفق به اخذ نمایندگی رسمی برند سوزا در ایران گردید. فروش محصولات این برند روسی فقط از طریق گروه بازرگانی مدحت وود بصورت قانونی انجام می شود و سایر محصولات موجود در بازار اصل نیستند. برای لذت بردن از تخته سه لا رنگی اصلی سوزا، حتما با مدحت وود تماس بگیرید.

تمام تخته چندلای رنگی موجود در بازار روسیه نیست، اما محصولات ترکیه، چین و مالزی نیز بخش زیادی از بازار را به خود اختصاص داده اند. ادیم یکی از بزرگترین شرکت های فعال در زمینه تولید چوب بازی در ترکیه است و محصولات این برند ترکیه ای با برند تورو در ایران به فروش می رسد. برند ادیم همانند برند sveza محصولات خود را به صورت انحصاری به گروه بازرگانی چوب مدات می فروشد و تنها گزینه شما برای خرید تخته سه لا تورو تماس با مدات وود است.

گروه بازرگانی مدحت چوب علاوه بر محصولات روسی و ترکی دارای محصولات با کیفیت مالزی و چینی می باشد که ممکن است برای برخی پروژه ها از جمله کیفیت و قیمت مناسب باشد.

تخته سه لا روسی

اگر با تخته سه لا یا تخته سه لا آشنا هستید حتما نام تخته سه لا روسی را در کنار آن شنیده اید. روسیه یکی از بهترین تولیدکنندگان تخته سه لا در جهان است و تخته سه لا آن در سراسر جهان به فروش می رسد. گروه بازرگانی مداتوود یکی از شرکت های مهم در زمینه واردات تخته سه لا در کشور و نماینده رسمی برند سوزا (بهترین برند تخته سه لا روسیه) در ایران می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های تخته سه لا روسی و نحوه خرید آن آشنا کنیم.

شهرت تخته سه لا روسی یا روسی به دلیل کیفیت بالای این محصول و مواد اولیه مرغوب به کار رفته در آن است. به طور کلی تخته سه لا ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را به انتخاب اول صنعتگران و نجاران تبدیل می کند. از مهمترین ویژگی های تخته چندلا می توان به استحکام و دوام بسیار بالا نسبت به سایر پانل های چوبی مانند ام دی اف و نئوپان، وزن کمتر، انعطاف پذیری در یکی از آن ها، مقاومت در برابر آب و رطوبت و عدم ترک خوردگی و پیچ خوردگی اشاره کرد.در هنگام اتصال با میخ، خوردگی محسوس است. و پیچ ها اشاره نمود.

تخته سه لا مدات وود روسی

گروه بازرگانی چوب مدحت به عنوان نماینده رسمی تخته سه لا سوزا در ایران بهترین محصولات این برند را در اختیار خریداران قرار می دهد. این پانل های تخته سه لا به شرح زیر است:

تخته سه لا سوزا روکش شده (فیلم صورت)
پرمصرف ترین نوع تخته سه لا روسی در ایران تخته سه لا روکش سوزا (فیلم فیس) ​​می باشد. ورق های چوبی این نوع تخته چندلای روسی با رزین و چسب فنولیک به هم چسبانده شده و روی آن ها از روکش ضد آب استفاده شده تا مسیر نفوذ آب به داخل این تخته چندلا کاملا کاهش یابد. لبه های آن نیز با مواد پایه اکریلیک پوشانده شده است.

از این نوع تخته چندلای ضد آب می توان در مصارف مختلفی مانند صنعت ساختمان، ساخت قایق و کشتی، بدنه هواپیما، دیوار درها و منازل و ... استفاده کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.